چگونه دو صفحه کروم را در کنار هم در اندروید 7 مشاهده کنیم؟
درباره سایت
بزرگ ترین وبلاگ برای دانلود و اموزش های کمیاب در کل کشور

چگونه دو صفحه کروم را در کنار هم در اندروید 7 مشاهده کنیم؟
بازدید : 531

چگونه دو صفحه کروم را در کنار هم در اندروید 7 مشاهده کنیم؟

اندروید 7 قابلیت جدیدی را به همراه خود آورده است که باعث می شود بتوانیم همزمان دو برنامه را در صفحه دستگاه خود در کنار هم مشاهده کنیم.این قابلیت شاید برای افرادی که دارای تبلت هستند کارآمدتر باشد چون این قابلیت در صفحه های بزرگ نمایان تر است.این ویژگی به تنهایی فوق العادست حال اینکه کروم استفاده بیشتری هم از آن می کند؛می توان دو پنجره کروم را همزمان مشاهده کرد مانند اینکه این دو، دو برنامه جدا هستند.

 

برای مشاهده همزمان دو پنجره کروم در اندروید 7 مرحله زیر را طی کنید:

قدم اول: کروم را باز کنید.(فرقی نمی کند که صفحه دستگاه شما به صورت portrait باشد یا landscape)

قدم دوم: دکمه ای که برنامه های اخیر شما را نشان می دهد (recent apps) را فشار داده و نگه دارید تا وارد split view شوید.

 

قدم سوم:در کروم گزینه more را زده و گزینه move to other window را انتخاب کنید.

 

قدم چهارم: صفحه در پنجره دیگری در کنار پنجره کنونی قرار داده می شود.

این کار نیازمند این است که برنامه ای را در قسمت recent apps نداشته باشید.اکنون 2 پنجره کروم را در کنار هم می توانید مشاهده کنید.

در هر کدام از پنجره ها می توان صفحه های بیشتری را باز کرد یا می توان هر کدام از صفحه ها را از یک پنجره به پنجره دیگر انتقال داد.برای این کار دوباره گزینه move را انتخاب کرده و move to other window را انتخاب کنید؛شما آزادانه می توانید هر کدام از صفحات را به پنجره دیگر انتقال دهید.از هر دو صفحه می توان به قسمت های مختلف کروم مثل setting،bookmarks،history و more دسترسی پیدا کرد و می توان یک صفحه ناشناس (incognito tab) به همراه یک صفحه معمولی را در 2 پنجره و در کنار هم باز کرد.

chrome split view

قسمت فوق العاده ماجرا این است که این قابلیت چیزی نیست که فقط مختص به یک برنامه مانند کروم باشد؛شاید برنامه هایی مانند MS Word به زودی برنامه های خود را آپدیت کنند تا از split view نهایت استفاده را ببرند.


مطالب مرتبط
    نظرات
    برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه:







     کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید